Jullovet

Hejsan! nu var det et tag sedan jag bloggade men det har iofs inte hänt så jättemycket. Över jul åkte jag hem med alva och firade så Patch vilade de dagarna. Sen när jag kom hem så busred vi mest, red ut, hoppade, galopperade på täckta galoppbanan o lite sånt. Sedan har jag även varit på Kyra clinicen förra veckan, den var väldigt lärorik och intressant!
 
Men nu denna veckan så har jag satt igång med dressyren på allvar, och det har faktiskt gått över förväntan jättebra! Han behövde nog den där perioden av vila och busridning. Iallafall så har veckan sett ut såhär: måndag-dressyr lite lätt, tisdag-dressyr, onsdag-vila, torsdag (idag)- träning för Karin, hon tömmkörde. Tänkte skriva mer om idag senare, har fina bilder att lägga upp från de.
 
Här är lite blandade bilder från lovet.
 
3 bilder från när Kyra red på clinicen.
 
Bilder från andra som red på clinicen
 
När vi galopperade på täckte banan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0