Mitt hjärta ❤

Nu har vi hittat en perfekt fodervärd, trodde aldrig att det skulle bli såhär bra.Han ska besiktas nästa vecka och sedan åker han. Det har ännu inte gått in i mig vad som händer, men jag känner mig på ett bra sätt avundsjuk. Alltså det är vårt att förklara men jag är avundsjuk för att jag vet hur roligt dom kommer ha det och hur bra det kommer att gå, tänker tillbaka på hur det var första sommaren med Patch, det var den bästa sommaren i mitt liv.
 
Jag var så lycklig och jag hade så roligt, jag önskar att jag fortfarande kunde känna likadant och att mit intresse fanns kvar, men det är bara själviskt av mig att ha honom kvar när det finns någon som kommer glädjas mycket mer av att ha honom och att han kommer trivas bra med denna. Det känns helt rätt men ändå så fel av mig, som att jag sviker honom... Men jag vet att det kommer bli bra såhär.
 
Tog lite fina bilder med Alva idag, fina Patch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0