Piggelinen idag!

Idag red jag på hastings själv, patch var faktiskt jättefin alldeles i början men sen blev han jättespänd i traven och så fortsatte det lite så och han kolla runt på alla som gick förbi osv, men jag red på och försökte få honom avslappnad och lösgjord, bitvis blev han jättefin men sen kunde han bara knäppa av. Sen var han jäääääättepigg haha. Längesen han var sådär pigg, kanske för han vila 2 dar. Iaf så gick det bättre och bättre med att få han avslappnad och lyssna på mig, red massa övergångar och flyttade bakdelen men han var rätt slingrig idag också.

Galoppen gick faktiskt förvånadsvärt bra idag. Tränade inte på ngt speciellt idag ville som sagt mest få han avslappnad. Vilket han blev i slutet efter ca 35 min och då skritta jag av honom! Imorgon blir det hårdare träning, inför min första dressyrträning för tränare på tisdag!! :D juste när jag hämta patchi i hagen idag låg han ner!!! Vilket jag aldrig sett han göra iiiihh blev fett glad haha :))) tog en sketen bild men alltid ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0