Ingenstans att rida

Hejsan! (Haha känner att jag alltid börjar mina inlägg med "hejsan" xD) aja idag red jag med Linda och Emma, vi möttes på ängen (hastings) men det var jätteblött o säkert halt så vi red galoppbanan till vallenberg för att sedan rida nånstans, allting är ju fullt då breeders tävlingarna tar all plats :( men så tillslut så red ja på täckta banan själv haha. Patch var jäääättejättejättespänd men jag blev inte irriterad utan försökte lösa det men sen gav jag upp och lät han va spänd. Galoppträna lite och sen trava jag bara av, det gick ju inte så bra men motion blev det ju iaf. Nu ska han vila 2 dagar och sen kör jag på som vanligt igen. Dressyr söndag och måndag inför första tränigen på tisdag! Iiih är fett taggad :D

Ponnipluttens outfit idag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0