Hoppning!

Hejsan! Idag hoppade jag lite i crafoord med Karro, Alva och Emma. Först red jag fram lite som jag brukar till hoppning, sen travade jag över 4 travbommar 3 ggr i varje varv, det gick jättebra, Patch var jätteduktig något segare i början bara. Sen hoppade jag över en låg sokerbitsbom rätt mkt. Ibland kom vi helt perfekt och ibland blev det lite nära och så sen var vi draghjälp till emma också! Det sista jag hoppade var ett "högt" sockerbits hinder och det gick jättebra! Hoppade 2 ggr i höger varv sen en sista gång åt vänster. Travade bara av sen, Patch var verkligen jätteduktig och söt!! Jättenöjd! :)

Bild på slevan och patch när vi byggde fram och sen när vi hoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0