Dagens ridpass 8/10

Idag red jag dressyr i vallenberg med alva, hon hjälpte även mig med patch lite, eller jag skritta o trava fram honom lite sen hoppa hon upp o red resten av uppvärmningen med galopp, medans red jag hennes häst Partner som var rätt pigg idag men det gick ändå lite bättre än senast jag red honom så det är iaf framgång :) iaf sen när jag hoppa upp på patch igen var han jättefin och jättemjuk, så då började jag träna på skänkelvikningar, öppnor och red förvänd galopp. I vänster galopp var han svagare än nånsin, han orkade knappt ens hålla galoppen liksom... Konstigt var det men det kan vara träningsvärk. Iaf så gick det bra ändå och jag är nöjd, fick till 2 bra rygg ingar i slutet också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0