Bästa ridpasset!

Åååh lycklig är jag! Red dressyr i crafoord och Patch var huuur fin som helst! Alltså verkligen skitfin var han, det var det bästa ridpasset jag ridit sen han sattes igång! Han så mjuk, avslappnad och stadig. Tränade på programdelar ur både LA:1 och LA:P1, öppnorna och skänkelvikningarna gick bra, halterna på medellinjen upp gick också bra, ryggningarna vart långt över förväntan bra och detsamma med serpertinerna i galopp.

Han har aldrig varit så formbar och stadig i de förvända bågarna plus att jag red så att 2 av bågarna var förvända och en rätt! Är verkligen sjukt glad att det går så mycket framåt nu och att han bara blir finare och finare! Det är ridpass som dessa som förgyllar alla timmars slit och dåliga stunder, jag älskar min ponny <3 heheheh speciellt idag för att han var så underbar att rida :D

Haha lite tokig bild men aja ponnyplutten är bäst!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0