Hoppning!

Hejsan! Idag hoppade jag med Linda och Alva i granelund, vi byggde upp stuts med kombination, travbommar och en oxer. Började med att värma upp sen travbommarna och sen rulla på stutsen och kombinationen jättelågt. Sen höjde vi lite på de och hoppa, fick till några riktigt bra men vissa komm han lite kort in osv elr hamna i fel galopp efter men för det mesta gick det bra!

Sen började jag hoppa oxer elr gjorde den parallel så tog den från båda hållen. Det gick bra så sen höjde vi mer o mer till 95 cm hoppade jag, han sprang förbi några gånger i början för jag va inte så bestämd men när jag va noga så kom han nära en gång och bra alla andra gånger så jag är jätte nöjd! :D han var så duktig! Tillochmed en tränare var där och red, han sa att patch hoppa fint o fråga vilka klasser vi tävla o så haha blev glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0