Heej och förlåt!

Sorry för att jag inte bloggat, vet faktiskt inte varför? Har bara inte orkat. Så tänkte bara sriva lite snabbt om vad jag gjord, får se om jag skriver mer utförligt an anna gång.

Fredag 2/11 red dressyr på alvas häst och patch. Partnet var jättemycket finare än sist jag red honom!

Lördag 3/11 red dressyr på partner och uteritt på patch o ramla av! Haha han la en såndär tvärnit i galoppen så jag bara flög. Men det gick bra som alltid ;)

Söndag 4/11 hoppade patch i crafoord, det gick bra!

Måndag red dressyr i lilla träna program då jag ska TÄVLA på lördag!!!! Sjuuukt taggad :D :D

Tisdag vilade patch och skoddes på kvällen.

Onsdag 7/11 red jag dressyr, han var väldigt spänd och i halterna och ryggningarna var han aaasjobbig. Mathilda i 2an erbjöd sig att hjälpa till men han var lika jobbig ändå, släppte lite men inte mkt. Men han vart jättefin i galoppen sen iaf!

Idag Torsdag, tränade jag för Karin. Han var lite ofokuserad o spände o hoppa till för småsaker o va inte tillrävkligt engagerad men sen satte vi mer press på han så gck det bättre men halterna och ryggningarna gick fortf inge bra alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0