Dressyrträning 27/11

Hejsan! Idag tränade jag för Karin och det gick bra. I traven tränade vi på att rida på rakt spår och ställa åt båda hållen lite hela tiden, utan att patch skulle skjuta in/ut bogen elr baken. Alltså att hag skulle ha bättre yttersida och bättre kontakt i vänster. Sen gick vi vidare till galoppen och tränade lite samma sak där, fast mest bara få honom kortare och inte släppa på ytter. Fick från skitt t galopp sen t skritt osv. Sen red jag på 3 serpentiner i galopp och la in 10 m volter. Är nöjd med dagens träning, det går framåt nu och blit bättre för varje gång!

Jag har verkligen bildbrist.. Här är en från i början av hösten, min sits är så mkt bättre nu haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0