Flyinge besöket

Flyinge igår, herregud vad apdåligt de gick när ja red. Fick rida den största hästen (?!) jag är ju kort!! Vad hände? Aja skiiitstor va han. Det kändes så jäkla konstigt o jag lyckades inte komma t ridning alls typ. Tänkte typ på min sits o tempo osv. Ridläraren sa att hon tyckte att det gick jättebra... Meeen det var pinsamt så hemskt det gick. Hästen hette iaf Candid, snäll va han iaf! :)

Resten av dagen va bra också, det mesta va repitition från när vi va där på egen guidad rundvisning men lite nytt va det också. Jag längter su sjuuukt mycket till att få flytta dit (om jag nu kmr in, pepparpeppar ta i trä) det skulle va min dröm<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Det är bara att skicka till mailen jag skriver i nu :) Sen får du skriva hur du vill ha den :D

2012-05-06 @ 23:31:05
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0