hästligt

nu tänker jag skriva om de senaste dagarna som varit.

onsdag: dressyrträning för martin , gick bra i traven fick han bra frmad för innerskänkeln, avslappnad och fin. Men i galoppen orkade jag inte, han var väl egentligen inte så mycket jobbigare än han varit förut men jag hade ingen ork att fortsätta kämpa. Tillslut blev det ändå lite bättre igen. Hade tagit bild på mobilen från filmerna men som sagt är den ju stulen.

Torsdag: Denna dagen skoddes han och klipptes resten vilade han.

fredag/idag: red ut med Ingrid på flisan, först skritta vi till ängen till höger om kalsvik. Där hoppa vi lite stockar och de som fanns där, ingrid fick också hoppa patch. Han tog glädjebocksprång o då blev jag lite feg så fick Ingrid hoppa upp sen hoppa jag igen. Det var mysigt o sen skritta vi bara kalsvik vägen o jobba han i skritten, gick helt okej. Nöjd :)

Kan ju inte ladda upp några bilder men hade några fina... :(

image description
bild från tävlingen förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0