Hästbyte!

Idag hade jag noll motivation till att göra ngt alls med Patch, så jag och Viktoria bytte hästar! Hon red ju Patch en del förut så hon hjälpte mig idag. Han blev jättefin och när jag sen hoppa upp på han i slutet var han verkligen mjuk och lösgjord.

Han kasta sig ca 3 ggr med henne också men sen insåg han väl att det inte lönade sig, men jag blir istället så irriterad att det bara blir värre. Men iaf så red jag ju då Jack, haha lullade mest runt och det var kul att prova rida en annan ponny. Kan väl inte påstå att det gick sådär superbra men han var avslappnad och lugn iaf :) Han är riktigt svårriden och Viktoria är grymt duktig!

image description
Viktoria och Black Jack, på botkyrka i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0