Det går inte alltid bra

Åh vad ogillar att rida ut på patch själv, han är så förj*vla jobbig -.- kan liksom inte ens få en mysig skrittur barbacka utan några krav!! Gaah blir galen när han håller på så som han gör men jaja nog om det. Igår vilade han och idag försökte jag skritta ut... Va lite i skogen och på vägen bara.
 
Imorgon ska Viktoria rida Patch, så att han ordentligt igenomriden tills tävlinge på fredag, ska rida lektion för Martin på onsdag och sen vilar han igen på torsdag för att samla krafterna. Sen på fredagen åker vi till Gripens ponnymeeting! Det blir vårat första meeting ihop och jag är jättetaggad! Ska bli sååå kul :D
 
Det är fler som jag känner som också ska dit, nattis, ingrid och säkert nån mer. Ska bli så roligt att även kolla på FEI ritterna och de fina ekipage som finns, är iaf jättetaggad på det och hoppas det går bra med min lilla fjant! Startar 3 st LA:1 fredag, lördag, och söndag dårå. Får se om jag kanske efteranmäler mig till någon LB:1 också bara för kul, om det går förstås :)
 
Blev lite blandat inlägg nu om lite allt möjligt haha.
 
Jättefin bild som elise tog på fälttävlanslägret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0