blablabla

Hejsan, har inte orkat blogga :P men jaja. I torsdags kom kiropraktorn så jag kunde inte rida, han sa att Patch hade blivit mycket bättre men att han fortfarande var lite låst i höger. Sedan så skulle han även vila i fredags så då red jag inte. Men igår, i lördags red jag.

Det gick skit, han kasta sig för marken som va lite ljusare i ridhuset o massa sånt. SKulle ändå bara trava honom/sätta igång lite lätt. Så orkade inte blev så irriterad, red ut ist så fick han klättra uppför en liten skogsbacke 2 ggr bara. Nu är jag fett otaggad och seg men ska väl dra mig till stallet senare och rocka ett dressyrpass förhoppningsvis!

image descriptionimage description
2 bilder från en uteritt för ett tag sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0