Wille & Patch

Idag så följde ju då wille med till stallet haha det var riktigt kul när han red, lyckade till och med galoppera! Först red jag fram lite red mest bort lite energi bara. Sen ledde jag brevid och sprang till traven men sen tog jag han på linan (longerade patch) Så fick wille galoppa o sånt själv x)

Tycker ändå att det gick ganska bra, ingen avramling bara nära nån gång :P Såg iaf riktigt kul ut haha typ skratta ihjäl xD Men det var modigt haha gulligt var det också ^^

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Så söta<33 ^^,

Kommentarer
Postat av: Lily ;) <3

Hahha guud det hade jag inte velat missa!! XD Men vad kul att det gick bra! XD <3

2012-01-08 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0