Hej förresten,,

Har ju varit bäst på att blogga dårå... När men har haft annat för mig vettni! ;) Igår red jag ut och idag körde jag lite NH i ridhuset. Sen sov jag över hos lily igår till idag och firade nyår där :)

Det var riktigt skojsigt!! Hahah det var typ överflummigt o vi smällde smällare, dansa typ också? xD Haha sen typ blalbla bla osv ;) ah det var kuuuul somna vid 5 imorse och väcktes av en Lily som drog bort täcket och hoppa i sängen kl 12.... Haha kan man bli väckt värre? XD Kunde inte göra annat än garva typ :P

Aja fett skojsigt vare iaaaaff :D:D:D

image description
12-slaget! :D

image description
Haha SÅ oerhört vacker lily! xD <3

Kommentarer
Postat av: Lily<3

Jag som tyckte jag väckte dig snällt!!! :DDDD Jag brukar bitchklappa min brosa när han ska vakna..... Haha och hälla vatten!!!! :DDDD Så jag tyckte jag var snäll! XD<3

Ses imorgon!!!! :D <3 KRAM

2012-01-02 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0