Lördagshoppning!

Hejsan! Har varit sjuk under veckan, har bara ridit ut igår och i torsdags. Hade inge krav elr så bara busridning typ. Red med Mattilda, Isabella och Emma igår :) Idag har jag hoppat, Patch var riktigt taggad och pigg eftersom han inte gjort så mkt denna vecka.
 
 Vilket resulterade 2 avramlingar haha! en gång var det för att han tyckte hindret va läskigt så kasta han sig, o en gång var när alva skulle sänka ett hinder så lät det och så blev han jätterädd o kasta sig, min tokboll<3 Hoppade iaf oxer och räcke på långsidan, ett till räcke som stod i snett igenom och innan dess trava jag fram på bommar och hoppa frampå ett sockerbitskryss.
 
Det gick inte så jättebra att hoppa idag för när patch blir övertaggad och pigg glömmer jag av att ha skänkeln så mkt som han behöver och då springer han förbi eller kommer konstigt för att han tvekar. Det ska jag jobba med. Hoppade olika linjer och tog det mesta några gånger tills det blev bra, är näjd ändå! :)
 
BIIIIILDER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0