Wiiihoo!

Idag kom grejerna som jag bestälöt på hööks! Me is so happy :D :D allt passade super o allt va jättefint :D så nöjd!!

Patch fick vila idag, egentligen skulle han klippas men det blir i helgen istället. Kiropraktorn va där och behandla, han kommer om en månad igen för återkoll också. (jag var inte med där) men jag tror att Patch har blivit bättre då han inte sagt ngt om att vi skulle behöva kolla upp han på klinik för eventuell gammal skada (t.ex. spark i hagen) som blablabl.... Orkar inte skriva men iaf väldigt gammal innan både förra ägaren o jag har haft honom. Han var lite spänd men inte så farligt :)

Så imorgon ska han också vila, på lördag ska jag sätta igång lite långsamt o på söndag får jag rida normalt, men tror jag tar det lite lungt ändå o kör på som vanligt på måndag istället :) för att va på säkra sidan och lite vila skadar ju inte direkt.. ;) hoppas bara inte att kiropraktorns nästa besök krockar med en eventuell tävling... (står som reserv). Jaja här här får ni bild på kläderna, grimman är från samma collektion Go for gold, men orka inte ta bild :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice :D

2012-04-28 @ 10:01:25
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0