Spontainius <3

Åh en sak jag verkligen älskar med att ha egen häst är att man kan va hur spontan som helst! Och välja o göra vad man känner för osv. Idag red jag ut med Kaggen som sällskap. Vi klättrade lite i skogen och patch var jätteduktig! Skötte sig prima och var lugn och avslappnad! :D vi var inte ute så länge, så sen red jag i ridhuset en snabbis. Travade och galopperade lite. Hoppade även ett kryss som stod framme, först travhoppa i båda varv sen galopp-hoppa ca 4-5 ggr åt båda hållen. Var superkul! Red på hackamoret så han fick vila på bett också.

Jättenöjd över idag, hade inte så höga krav hade det bara kul och mysigt :) så glad att jag har min älskade fina ponny<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Måste få följa med dig någon gång, han är så fiiin! :D

2012-04-24 @ 12:00:04
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0