Spänd stålfjäder

Hejsan! Kiropraktorn behandlade Patch i torsdags och igår vilade han, så idag var första gången jag red sen i onsdags. Red bara kort mindre än 30 min, typ som en lite längre uppvärmning med mestadels skritt och trav. Detta efter vad kiroprakton sagt var bäst o göra.

Patch var sjukt spänd haha typ som en stålfjäder. Men hade faktiskt inte förväntat mig så mkt mer. Tog det väldigt lungt o gjorde inget speciellt. Han var rätt jobbig i vänstergaloppen framförallt. Sen stack han pyttelite i galoppen ca 3 ggr. Som framskrittning ledde jag honom från stallet runt hagarna mot kalsvik till ridhuset.

image description
Söt bild från första ridpasset i ridhuset på hesslingby! hihi min sötis<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Förlåt för att jag inte har svarat, men den här veckan blir nog lite svårt men nästa kanske? :D

2012-04-30 @ 10:09:17
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0