Skrivfel

Råkade visst skriva liiite fel igår, haha en miniskitgrej bara men fortfarande, iaf skrev jag att procenten blev 69.56 men det var 69.655 ist xD och jag hade fått 70% om jag inte tabbat skritten, räknade med 1 poäng mer bara :)

Och juste Elin skrev ett ubergulligt inlägg på hennes blogg om mig och patch! ^^ hihi alltid lika kul! Så besök hennes blogg på: elinz.blogg.se (kan tyvärr inte länka via mobilen) :/

jaja snart ska jag åka t hööks o köpa nytt rundsytt remontträns till patch :D det jag har nu har jag använt iprincip varje dag sen jag köpt, passar honom sjukt bra och han trivs med det. Så varför byta? Nu har det iaf kommit ut en ännu snyggare variant dessutom! Den förra var helt slutsåld i somras... Haha vad jag babblar! Men är
Fortfarande sjukt glad :D men vi höres!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni var säkert suuuuperduktiga eftersom ni vann! Hade varit superroligt att vara där! Du får säga till nästa gång du ska tävla! :D<33

2012-04-22 @ 12:20:24
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0