Respons!

Statestiken bara skjuter rakt upp när jag väl bloggar haha :D alltid lika roligt med respons och kommetarer! Idag var jag somsagt på hööks så kan lika gärna säga vad som fick följa med hem ;)

Rundsytt remontträns fr. Limited edition go for gold
Strasspannband blå vit röd, också från go for gold
Rött schabrak
Vitt schabrak
Tävlings pike, marin

Sen nu på kvällen beställde jag hem ännu lite fler grejer från höks limited edition go for gold, så snygga grejer alltså! Beställde en röd pike, grimma, och sweatshirten (tjocktröjan med luva). Gjorde det för att jag inte ville att de skulle ta slut! Hehe men hursom var det sjukt längesen jag köpte ngt nytt så de va kul! Patch fick vila idag, elr borsta o sånt sen gick han i skritten 30 min :)

Bilder på köpen:


Kommentarer
Postat av: Elin

Fina grejer, vill också ha en ponny att köpa grejer till :D<3

2012-04-23 @ 11:51:28
URL: http://elinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0