Idag var vi bäst!

Första vinsten! Är så lycklig<3 älskade bästa patch!! Red ihop 69.56% och startade som nr 3. Så kul för viktoria på jack kom 2:a! Hesslingby leveraaar uuuhuhu! Toppendag har det varit! Nu till resultatet/utvärderigen.

Framridningen: blev knas med tider hit o dit, en del förseningar o sånt, blev långa skrittpauser och han tappa liksom suget o bjudnigen på vägen. Plus att ridhuset där man red fram i typ lutade lite? :s knasiliknasigt! (tänkte asmkt på om patch kände igen sig ngt - på tal om ingenting xD) iaf så gick det då inte så bra på framridningen som sagt o han kändes lite seg och omotiverad.

Sen inne på collectingrig trava jag lite och inne på banan blev han lite spänd men trava runt ett varv o galoppa lite också sen körde jag igång. Han bjöd som sagt var inte alltid till och var lite ojämn i sin bjudning alltså från och till. Annars känndes det faktiskt inte så superduperbra liksom, han vart lite spänd och kan säkert ha berott på mig, var jättespänd själv. Men iallafall resultatet vart ju bra och det ända var typ skritten som han taktade typ 2 steg som vi fick en 4:a på, resten var mest 7:or och en del 8:or och 6:or med :)

Hade verkligen inte trott att jag skulle vinna! Såg en del andra jättefina ekipage som jag trodde skulle putta ner mig men så vart det aldrig! Supermega bra priser fick man också!! Ett fleecetäcke från modernhorse, fick 2??, knäckebröd o tränings dvd! :D Jätteglad som sagt och Patch var sååå snäll! han är helt underbar, älskar honom sjukt mycket min alldeles egna lilla prins<3

Ritten filmades endast detta är typ enda bilden tyvärr :/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis :D<3

2012-04-22 @ 15:31:51
URL: http://nilssonhhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0