Hoppträning 24/4

Det gick faktiskt bättre än vanligt på hopptränigen idag! Dock flög jag av när vi trava fram haha. Patch vart skiträdd för sin egen skugga så han kasta sig åt sidan, var helt oförberedd o ba flög haha. Men det gick kanoners, hoppa bara upp o körde på.

Han smet förbi 2-3 ggr (mitt fel) för jag lättade på kontakten lite för tidigt, så fick tänka mycket på att hålla kvar stadig kontakt med mun hela vägen fram till hindret. Det gjorde också så att vi kom i bättre avstånd, annars har han en tendens att komma lite nära hindrena. Vi träna lite olika svängar o det var räcken, plank o oxrar. Det var kul och jag är jättenöjd över ridpasset! Skrittade sedan ut runt hagarna som avskrittning :)

Bild på min lilla snyggve innan tärningen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0