Träningen idag 5/9

Idag var det ju träning för Anna Dufva, och självklart klantarsle som jag är glömmer jag både bettet och sporrarna hemma -.-'!!! (tog med bettet hem igår för att koka och bli av med bakterier mm). Så fick rida med hackamoret helt enkelt, liksom vad skulle jag göra? :( Aja han var fin med tanke på omständigheterna. Tränade på öppnor, skänkelvikningar men mest övergångar. Inget så avancerat då jag hade hacket...

Efter ett tag la han sig i handen och då var det bara upp med huvet elr sakta av o skritta en kortis på långa tyglar, kan ju inte va skönt att gå ställd på hacket liksom :/ Men han skötte sig bra ändå, i galoppen dock blev han rätt stark men i traven fick jag jättebra känsla :D Både i vänster och höger! Är ändå nöjd med idag faktiskt, hade nog inte kunnat gå så mkt bättre...

Blev typ bara travbilder idag men aja ;)















Alla bilder i galoppen blev såhär suddiga, men här va han fin :)


Här "dök" han i skritten, men det är fullkomligt förståeligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0