Onsdag 14/9

Idag red jag dressyr igen inför tävlingen behövs det tränas! I början i uppvärmningen gick det superbra verkligen jättenöjd med den biten men sedan efter skritt pausen blev han typ hispig och blåste upp sig för bajshögar, fjanta sig och blåste upp sif sådär han tappa all sin fokus på mig och så...

Jag tänkte att jag fan ska lyckas rida igenom honom och få det till ett bra pass och med den inställnigen red jag igen (inte som igår alltså) och fick igenom honom skiiitfin i slutet! Han vart riktigt trött sen efteråt :P Tyckte det var jobbigt, öva på programdelarna i de klasser jag ska rida på söndag, kändes bra i slutet med det mesta :)

Imorgon ska han vila och på fredag ska jag rida ungefär som idag och på lördag ska jag bara rida igenom honom lite lätt typ som en uppvärmning bara och tvätta knoppa packa mm sen på söndag är det tävling! 

Bildbomb från dagen:



















































Mer kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0