Nästan hysteriskt roliga planer!

Haha skojja men typ överglad ändå för vad jag har för mig imorn! :D Det blir väldigt mkt "back in the dagar time" !! För jag ska efter skolan åka till huddinge C träffa Sarah, äta en halv av en halv subway macka sen gå och köpa ngt mumsigt och dricka till, förhoppningsvis checka nya mössor (y)

Sen ta bussen vidare till Gladö (där jag red på ridskola förut) Och förmodligen fota fredagshoppgruppen inkl Sarah (som även jag red i förut) Sen sova över hos Sarah! :D Just like old times typ förra hösten varje fredag lika älskvärd! Haha Men sant iaf! Har saknat det typ fett mkt! 

Dagen efter äre tävling Allsvenskan i mälarhöjden, följer med och sen vid 2-3 någon gång blir jag hämtad och skjutsad till stallet o då blire rida pollen :) Sjukt najsiiigt! Uppdateringen lär ju inte va på topp imorn men aja xD




Hahah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0