Min födelsedag!

Heeejsan! Idag fyller jag ju år så uppdateringen är i botten. Har väl haft en rätt hyfsat ok födelsedag. Imorse väcktes jag och fick rulltårta och kladdkaka till frukost :P Så kom lite sent till skolan, vi hade även spexfoto med tema Hawaii men klant som jag är hade jag glömt av det helt! så fick tigga lite lånesaker!

Efter skolan var jag med william nån timme, fick jättegullig present av honom! hihi ^^ Sen var det brottom vidare till att kolla på transporter då vi hoppa över de igår (gick hem till kompis ist). Sen var det vidare till stallet och kom hem jättesent! Patchsien var sååå pluttinutti :) :)


Mums! :P


Ungefär såhär såg jag och nåra ut!






Pluttisen idag <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0