Lite planer för imorgon

Imorgon eftersom det inte blir någon tävling så ska jag nog bara ta och skritta ut barbacka elr nåt, hare mysigt bara. Sen ska vi till Upplandsväsby och där ska jag köpa upp mitt presentkort på stockholmridsport ;) Vet exakt vad jag ska köpa. Sen ska även ett svettäcke inhandlas! Får vi se vad mer som följer med oss hem helt enkelt för det finns en del andra saker jag är sugen på! Sen på eftermiddagen blire kanske ut o träffa wille :)

Väldigt synd att det inte blir någon tävling, för min fina bästavän Sarah hade ställt upp som medhjälpare och det hade varit så perfekt dag liksom, sen hade kanske min andra fina bästavän Nattis också kommit och kollat! Vi 3 tillsammans har ju inte setts sen brolöten vilket är evigheter sen! Kom visst av mig från ämnet men aja.


Vi 3 på Broolöten :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin blogg:)

2011-09-20 @ 09:17:32
URL: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0