Gårdagens ridpass 13/9

Igår red jag dressyr i lilla då det stora var upptaget med hopplektioner. Det gick sämst rakt igenom, sämsta underlaget helt hemskt verkligen... Jag kunde typ inte rida, tar nog på mig det mesta alltså varför det gick så dåligt alltihop. Hade väl en dålig ryttardag antar jag. Men sådana dagar glömmer vi och tar nya tag och lär sig av sina misstag!

En sak som var jä*ligt irriterande var att någon hade tatt fram hinder och hoppade... så det var hopplöst att rida programvägar typ, jag menar varför är man inte med på hopplektionen om man ska hoppa? Måste man ta upp båda ridhusen för hoppning liksom? Aja spela roll nu...


Hade damaskerna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0