Fullspäckad helg

Denna helg vet jag inte hur bra uppddateringen kommer bli för på fredagen ska jag nog göra ngt med wille efter skolan sen ska jag till stallet och sen fira min födelsedag lite hemma med mamma också. Sen på lördagen ska jag till stallet ganska tidigt på förmiddagen för att sen ska jag till farfar och fira min och en annan i pappas släkt födelsedag.

Sen på söndagen ska jag också till stallet på förmiddagen och efter det äre ett till firande men för bara mig :P Hihi hoppas på massa kuliga presenter! Vet redan endel av vad jag kmr få och en har jag redan fått (hoppsadeln) hehe :)


Haha en bild jag hitta i 7an när jag skulle fylla 13 xD mini man va.... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0