För ovanlighetensskull

Hejsan! Tänkte skriva lite om dagen so far, i skolan hade vi bara 2 lektioner på förmiddagen sen lååång lunchrast för efter det var det skoljogg. Jag sprang inte för har haft jätteont i halsen i helgen och det har gjort ont att bara prata liksom.

Men så ah gick jag med nåra. Sen så sluta vi när vi gått i mål, som var i tanto typ 5 min från där jag bor. Asnajs så jag sluta runt 2 och gick till min kompis skola träffa henne snabbt typ hej och hejdå xD och max följde med sen gick vi runt lite sen gick han hem och jag träffa suuki o vi snacka lite gossip haha.

Så nu sitter jag hemma och ska plugga lite sen vidare rullar jag till stallet haha fast rulla lär jag nog inte göra ;)




Jag just nu... Hihi :) Btw jag äger sönder på wordfued! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0