Det jag roat mig med :)

Har verkligen hade inte någon tid alls över för bloggen igår, hade ju sovmorgon men så ringer wille och väcker mig astidigt -.- så jag kan inte somna om och ba låg där typ en timme xD Sen iallafall vid lunch åkte jag till stallet o red, blev dressyr med trav och galoppbommar bara, har massvis med fina bilder att bjuda på!

 Sen när jag kom hem plugga jag typ 1 timme sen drog jag ut med wille och sen drog vi med oss max också, hahha det var jättekul verkligen typ skratta sönder när vi plinga på! Aja sen kom jag hem vid midnatt och då gick jag o sov för skulle upp halvtidigt idag.

Idag så på morgonen plugga jag igen (har Kemi prov, Matte prov och stort Spanska läxförhör veckan som kommer -.-) Aja sen åkte vi till Upplandsväsby till min brorsa som fyllde år, åt tårta och sådär med släkten liten snabbis bara sen vidare till stallet och trimma dresyr i stora, mer om det sen. Och sen när jag kom hem så åt jag och plugga.

Smakprov från i lördags:


Snygg-hezten (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0