Dagens ridpass 9/9

Idag trodde jag att Patch skulle vara jättestel och jobba emot mig MEN jag hade så fel! Trots att jag inte ridit dressyr på honom sedan i måndags plus att han fick vila ons o ridas ut tors så var han faktiskt rätt egenom sig och fin från början i uppvärmningen! :O

Så jag övade lite vända upp från A och C på medellinjen och övergångar, samt lite galopp osv, mkt flytta bakdelen på volten i börja o även lite öppnor o slutor på långsidorna! Han var lite tröttare och slöare än vanligt så nu öka vi på med kraften lite! Är nöjd med idag och verkligen så gick det över förväntan! :D

Har lite bilder o bjuda på men tar de en annan gång, bjuder bara på favorit bilden från idag! :)


Sååå fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0