Chiquita

Kollade igenom min förra blogg som jag drev när jag hade min foderponny Chiquita. Henne hade jag i ca 2 månader sedan lämna vi tillbaka henne och efter det så 1 månad senare köpte vi Patch. Anledningen till att vi lämna tillbaka henne ist för att köpa henne som det var tänkt från början var helt enkelt att vi inte passa ihop.

Hon var inte heller slutmätt och var 147.8 cm i mkh, så det var ju osäkert på om hon skulle hålla ponnymåttet. Men iallfall så under den tiden jag hade henne lärda jag mig enormt mycket och ångrar verkligen inte att vi hade henne. Men är ändå glad att vi inte köpte henne. Jag har fortfarande kvar de fina minnena tsm med henne och alla flygturer ner i backen! Haha ramla av minst 20 ggr skulle jag tro på 2 månader xD

Efter vi lämnat tillbaka henne hamna hon hos en annan tjej Amanda, de passade som handen i handsken och var verkligen jättefina ihop! Läste hennes blogg dagligen och följde dom. Men tyvärr köpte inte den där Amanda henne heller så nu har hon kommit vidare till någon annan... Vet ej vem elr hur Chiquita har det nu. Hoppas hon har det bra bara! :)

Lite blandade bilder på vår tid tsm, tack för alla fina stunder!♥


Första bilden på oss, dagen hon kom.




Så söt!






Dessa vinterbiler får mig att längta till snön!












Sööööt!


















Sista ridbilden på oss, även dagen vi åkte tbx med henne.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänkte precis som du där, osäker med måtten!

Pillan har ingen blogg just nu men skriver ut det på bloggen

Om hon skaffar ny :D

2012-01-16 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0