Bidler från veckan

Har inte kunnat ladda över mina mobilbilder som jag tagit under veckan och lägga upp men nu kmr dom fast lite blandat ;)








Patch pose :P


Påväg ner till hagen nyduschad och fräsch.






Sekunden efter jag släppt honom rullar han sig länge i leran -.-


Så smutsig han blev! :( Men så söt när han rulla sig! Faktiskt bara andra gången jag någonsin sett honom rulla sig :o


En annan dag i veckan nyduschad och påväg in till boxen!


Han brukar gå lös bakom mig! :)


I boxen nån gång :)






Såhär ser gödselstacken ut efter halva är rensad.... har ju tom vuxit gräs!


Sötisen innan ett ridpass :)




hihi han passar på att sova lite när jag stänger dörren :P


Inte den charmigaste helkroppsbilden precis men aja :P


Innan ridpasset idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0