Träning för Anna Dufva 17/10

Hejsan! Idag på träningen fick jag rida ännu längre än vanligt för hon innan mig kom inte, superbra för mig!! :D Han var jättefin redan från början, stadig i formen i traven och jätteloss i vänster med! Först värmde vi upp med lite skänkelvikningar, övergångar, tempoväxlingar mm. Sen satte vi igång och träna travdelen i LB:0 programmet jag ska tävla på söndag.

Det gick bra faktiskt och han var fin, tryckte mot vänster när vi vände rätt upp och vingla lite men sen gick det bra halten gick bra tills jag sträckte ut handen till hälsning men annars var han bra faktiskt. I början var han rätt seg men sen blev han jätte alert efter alla tempoväxlingar.

Sen gick vi vidare och tränade på galoppdelen och han var fin på volten men gick lite över tygeln vid ökningarna och på det raka spåret. Mest i vänster. Fast på volten som sagt var han fin faktiskt. Red igenom programmet sedan 2 ggr och det kändes bra andra gången! Om det går som det gick idag på tävlingen sen är jag verkligen jättenöjd! Gick kämpebra faktiskt, nu när han blivit så fin i vänster också! :)

Bilderna blev för det mesta kassa/suddiga =(






Haha gul svans? xP












Synd att den vart så suddig...

Och nu vill inte blogg.se sammarbeta längre. Jävla strul det ska vara! Går ej att ladda upp flera bilder för tillfället, synd då det fanns några riktigt fina menmen de kommer väl upp under veckan, vilket failbilderna också kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0