Terrengträning 9/10

Jaa idag var det äntligen en efterlängtad terrengträning! Denna gång på Johannesberg, tycker dock mera om Näs :P Men iallafall så var det gryyymt kul! Hoppade det mesta som hade bra underlag (hade ej broddar för fanns inge broddhål). Det mesta gick väl bra antar jag för att vara oss dårå :P Men graven tyckte han var urläskig! Trots att han hoppa graven på Näs galant så vart han helt förskräckt över denna.

Första gången vi kom på den så hoppade han av förskräckelse, han visste inte vad han hoppa över sa Anna. Sen fick vi inte över honom igen, tog draghjälp och massa sånt men inget funkade så då gick vi vidare med lite andra grejer imellan sen kom vi i slutet tillbaka till graven. Fick sitta av och ta det med linan och då gick det kanoners sen :D Är verkligen jättenöjd över min Prins idag♥

Han sprang förbi på vissa men hoppade det alltid tillslut sen efter max 2 ggr, vattengraven var inga problem alls och det var verkligen suuuuperkul! Anna sa även att om jag tränar 2-3 ggr till kan jag sedan ut och tävla P70 utan problem i maj :D Det ska jag göra LÄTT! Ska då även hopptävla LD/LC klasser då det också kmr på fälttävlan :)

Bilder från filmer nuda inte jättebra kvalité dock ;)




Charmigt värre haha










Freja & Barbie sen Jag & Patch :)
















Lådan bakifrån dålig kvalité :P














Mini bus :P










Chillar lite när de andra hoppar :)


Patch jumpoförskräckelsehopp nuutte <33


Sen tog vi med linan, Anna gjorde först några gånger sen jag.




Efter det satt jag upp och Anna tog linan sen utan linan :)




Dutti ponni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0