Patch motion igår 4/10

Igår red jag dressyr i stora, skynda för att hinna innan hoppgrupperna. Gick inte så jättebra till en början men bättre sen, han var fortfarande inte så uppmärksam för mina hjälper och lite skänkeldöd samt lite hård i munnen men bättre än i måndags. Tränade skänkelvikningar i skritt, galopp på volten och i traven att han inte ska flytta bakdelen. Sen red jag självklart övergångar, tempoväxlingar osv.

Är inte jättenöjd men ändå nöjdare än i måndags. Han var iaf söt som vanligt ^^Inga nya bilder från ridpasset idag men älskar mitt Pikeur pannband! Så skönt att ha när man gör sysslor och sånt i stallet!

image description
Dålig iphone bild men bättre än inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0