Min älskade Piké!

Igår förmiddags när vi shoppa så passade jag även på att kika in i hästbutiken som fanns. Där såg jag dendär fina Pikén som jag tidigare lagt upp bild på att jag bara måste ha. Hade ju tillochmed drömt om den!! xD Förut kostade den ju 649:- kr typ så det var ju på tok för mkt för en Piké. MEN nu kostade den endast 299!!!

Fatta om jag vart typ helt hysteriskt glad xD Nä skoja men alltså det fanns bara en kvar i storklek L men det var fan sååååå värt det! Älskar den är helt underbar och snyggare finns typ inte!!! (Enligt mig dårå) Hade ju även den när jag red samma dag som jag fått den :P Finaste och snyggaste Pikén jag någonsin ägt/äger :D

Fram:
image description

BaK:
image description

Har ju svart långärmad under Pikén för att inte frysa, egentligen snyggare med bara pikén ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0