Måste typ dela upp

Haha tror att jag måste dela upp lördagen i nåra st inlägg för finns så mkt o berätta typ xD Men börjar med denna nudå. Väcktes av alarmet runt 6, bara upp snabbt käka borsta tänder byta och och sen halvspringa ner till balingsnäs för att där hämtas upp av Emilia. Väl i stallet hjälpte jag till med Afroo o lite annat sen lasta vi på hestarna och jag och Sarah åkte med Melitza till tävlingen.

Tävlingen var i Mälarhöjden och där hjälpte vi till o typ massa sånt, självklart fotade vi även! Sen så efter alla startat var det ganske långt emellan lagklassen så då typ chilla vi, kolla på andra ekipage o lite sånt, sen framåt lunch vart jag så trött medans de andra typ flumma runt kände mig jetetrök :(

Aja sen hann jag fota lite till när lagklassen börja men sen hämta pappa mig och vi rulla vidare till mitt stall :)


Afroo :)


Barbie :)


Turald :)


Fräck ponni :)


Sofie och Moonshine :)


Melitza och Ture :)


Lovis och Barbie :)


Emilie och Afrodite :)


Träffa även piccolo, Patch bästis från gustavsberg och sommarbetet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0