Hurtig chey!

Steg upp 05:20 imorse för att vara i stallet 06:20. Väl där börja vi jobba på direkten. Det var riktigt mörkt, typ som runt midnatt... Det var morgonfodring och utsläpp på ca 45 hästar och täckesbyten på alla. Sen mockning, packa foder och sopa i hela stallet. Blev klara kl 10 och då slutade jag ^^ Najsigt sen red jag efter det (har hänt en riktigt dålig sak... berättar snart).

Sen kom jag hem runt 3. Höjdpunkten på dagen var nog iallafall biten till tåget. Kul var det att cykla uppför en lång backe i stormväder med opumpade cykeljhul. Det blåste kaotiskt mycket och regnade :( Skitväder...

image description
Detta pannband som går över öronen räddade mig från att frysa om huvet ännu en gång :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0