Halloj!

Hejsan! Idag bar det av tidigt till stallet för tävlingen. Resultatet kommer upp strax. Om man tänker i det stora hela så har detta varit en rolig dag och har även hunnit med lite småshopping och annat kul. Vi kom hem väldigt tidigt från tävlingen så när vi var klara med allt i stallet åkte vi till Upplands Väsby centrum.

Jag köpte en kofta och ett lefterlängtat lila iphoneskal har varit svårt att hitta ett i rätt färg till rimligt pris. Sen fick jag väääärldens snyggaste, gulligaste, och slönaste koftan av snälla mami som även hjälpt till jättemycket på tävlingen idag och i stallet eftråt! Hade inte gått utan henne. 

Mobilbilder från dagen :)
image description
Precis innan vi lastade :)

image description
När jag ledde runt honom lite snabbt på tävlingen :)

image description
Nutte i stallet när jag tagit ut knopparna haha sööötnosisen ^^

image description
Mitt nya favorit skal <3

image description
Snygga koftan <3333

image description

image description
Luvan helt underbar! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0