Godmorgon!

Chacha blöggeeeen! Haha ne skoja. Blev ju ingen updatering igår, dåligt-jag veeet MEN jag har ju prao nu och ska inte börja förens kl 3! Gissa vart jag praoar då? ;) Haha stallet såklart! Nej men mest elr typ bara för att ha nära till pluttisen <3 Fast bara första veckan, andra veckan ska jag praoa på Stockholm ridsport :D:D:D Min helt solklara favoritbutik! Kommer bli aschill för sen efter praoen äre hööstlov! :D så naaajs!

Men iallafall så igår efter stallet åkte jag och träffa wille och kom hem vid 1 :) Men va aastrött för på förmiddagen shoppade jag lite grejor (längesen!), hästgrejen kmr upp snart, älskart! Sen så red jag ju och sen med wille var vi ute med Scooper (en hund som han passade) i typ 2 timmar o gick :P

Smakprov från ridpasset!




finaste hjärtat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0