Ej hästreaterat inlägg

Tänkte skriva lite kort om vad jag haft för mig så att jag inte hunnit blogga :P I lördags så efter jag varit hos hästen så åkte jag hem till Suki och egentligen skulle vi dra ut men sen ville hon att vi skulle klä ut oss haha och knacka dörr xD Så jag blev djävulen och hon spöke, var bara i hennes trapphus och ett annat men lyckade tjäna ihop 20 kr, godis och nötter haha xD

Sen var det typ nån som jävlades med oss och öppnade dörren när vi gått upp elr ner för trappan och sen när vi sprang tillbaka stängde dom dörren och så hände det flera gånger haha... Aja efter det så baka vi mussins och såg på en jättebra film! Det var en riktigt mysig lördagskväll förutom att hon facerapa mig =((

image description
Såg helt störda ut men haha :P Haha och det vita är mjöl XD

Sen igår så efter stallet så åkte jag och träffa wille och max vi gick runt lite först sen skulle max hem och då åkte ja o wille hem till honom och skulle se på film, men sen kom max också haha men aa det var roligt :)

image description
Min söta lilla katt får stå för bilden, för ca en vecka sen elr nåt såt söt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0