Det bra från det dåliga

Igår sov jag ju över hos min bror, det var trevlans! :) Efter vi ätit middag så kom min andra brorsa till oss och så var alla syskon a la familjen Sparén där + linn. Vi spela kort slav och president såklart :D :D :D Favvo kortspelet helt klart! Sen när Johannes gick så kollade vi på en film det var helt ok bra :)

image description
En konsig bild från när vi spela kort :P

Sen idag var det sista dagen på praon. Fick några presenter av dom jättesnällt :D Sen köpte mami väääärldens skönaste kofta/tjocktröja, alltså materialet jag döööör så sköön!!! Helt underbar som ett lent gosedjur om ni fattar?! ;) Påväg till stallet kom jag ju på att jag inte hade några ridkläder (ridbyxor) med mig elr i stallet... Så fick typ panik för ville verkligen rida ju.

Så då kom vi överens om att åka tillbaka till Sthlm ridsport och köpa ridbyxor xD Men att jag betala hälften vilket är mindre bra :/ Aja köpte ett par svarta i samma modell och märke som mina gråa ridbyxor från horselife. Sköna och bra är dom! Sen följde 3 par kingsland nylonstrumpor med i påsen :P Se det var det bra från det dåliga! :)


Min älskade Belmont cozy <333


Dessa svarta helskodda ridbyxor från Horselife :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0