Dagens aktivering 21/10

Idag så var såret mycket bättre men vågade inte chansa på att rida så valde att köra lite NH. Han var SUPERduktig verkligen! Började förstås lite skritt-halt sen ökad skritt och flytta rumpan. I traven sen märkte jag att han har lättare för att börja trava ur en sväng så började med det sen från helt rakt spår sen ökade jag och minskade traven lite. Han var så duktig, fick hjälpa honom och trycka vid bogen så att han skulle backa.

Sen när jag släppte repet och satte mig på huk kom han ner tuggandes fortare än förut så verkligen stora framsteg, framförallt med traven då han förut inte var så pigg på det. Men gav honom även några få godisbitar så att han skulle fatta han var så duktig ^^ Jättenöjd med plutten följde efter mig som en hund <3

image descriptionimage descriptionimage description
Charmtrollet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0