Buuuusritten!!

Igår red jag ut till ängen och buuusa med ponnin! Det var sååå kul! Han var så busig gjorde sina Patch specialare alltså en tvärnitsluftsprångsjämfotahopp! Haha alltså alla gånger jag någonsin ramlat av honom är när han gjort såhär! Fast nu satt jag kvar ALLA 4 ggr!! Helt otroligt! 1:a gången liksom! Plus att han stegra sen en gång :O HAha såå gylli!

Sen var självklart alla hötussar på marken livsfarliga! De skulle absolut äta upp en om man kom nära tyckte Patch! Men iaf det var sjukligt kul och mysigt hade inga krav ville bara ha kul galoppera och trava fram och tillbaka på ängen som är enorm!! Och en gång när vi kom i full galopp kände jag bara hur han drog på snabbare och snabbare, blev typ skraj fick pirrpanikkänslan i magen och därefter en Patch specialare... blev lite skraj alltså! Haha

Shiiit så han vart taggad haha! Sjöng ashögt typ brabraaabrabrabraaaabraaabraaa för att han skulle va lugn xD Men när han gjorde sina specialare röt jag ist haha shiiit så jag skumpa! Ännu roligare är det att jag har bild på allt!!!! :D Kommer ett inlägg sen om Patch specialare xD

Men här är resten! ;)


Red på hacket :) Så han fick vila på bett bara för omväxlingsskull :)




























En favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0