Börjar om i fredags!

Godmorgon! Har lite tid nu innan jag ska dra till the stable att blogga, så börjar med i fredas! Efter ett fytusan så stressigt matteprov som sista lektion stressa jag även hem för att få med rätt grejor hem till Sarah, och hinna vara i huddinge C halv 4. Där väntade Sarah och Emilia! Vi bröt Sarah bröt våran förra årets kära tradition att äte på subway genom att tvinga oss till donken ist :(

Haha aja efter det så gick vill hemmakväll köpte mumsfilibaba saker haha aja gick bara runt där och snacka typ sen fick vi skjuts av Emilias mamma till stallet så var där tidigt :) Jag och Sarah chilla när Sofie gjorde höpåsar mysigt satt i massa hö :P Emilia fixxa fina Afro t tävlingen dagen efter.

Sen så iaf skulle de rida och jag hjälpte till med att borsta osvosv sen bygga fram bommar typ, självklart fota jag även dom! Sen sov jag ju över hos Sarah och vi hade tänkt lägga oss i tid men blev lite mkt babbel hehe men aja det var kuliigt :)

image description
När vi chilla bland höt ;)

image description
Fullt dödsseriös alltså.

image description

image description

image description
Söööööta afroos hovar!! eller förresten vart e hovarna? xD Sååå nutteputtigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0